Η Redcall για την υποστήριξη των προϊόντων, εφαρμογών και λύσεων της, προσφέρει
στους πελάτες της τεχνική υποστήριξη σχετικά με τυχόν απορίες ή προβλήματα. Για την
άμεση κάλυψη των αναγκών σας μπορείτε να απευθυνθείτε στο τμήμα
Υποστήριξης Πελατών με έναν από τους παρακάτω τρόπους:


•Τηλεφωνική κλήση στο Call-Center (211-101-8800), το οποίο
λειτουργεί τις εργάσιμες ημέρες από 9.00 π.μ. έως 11.00 μ.μ. Το τμήμα υποστήριξης πελατών δέχεται τα αιτήματα των πελατών και συντονίζει όλες τις ενέργειες για την άμεση διεκπεραίωση τους.